Тема уроку : Спрощення в групах приголосних.
Конспект уроку для 7 класу "Безособові дієслова".
Конспект уроку для 6 класу "Збірні іменники".
Конспект уроку : Розвиток мовлення №9. Письмовий твір-опис предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).
Конспект уроку для 7 класу "Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням.
Конспект уроку для 7 класу "Безособові дієслова".
Конспект уроку для 6 класу "Збірні іменники".
Конспект уроку : Розвиток мовлення №9. Письмовий твір-опис предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).
Конспект уроку для 7 класу "Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням.
Зв'язка в іменному складеному присудку. Форми іменної частини складеного присудка".
Конспект уроку для 8 класу "Вступ. Літературна норма української мови. Редагування речень, у яких порушення літературної норми української мови".
Конспект уроку для 8 класу "Не і ні з прислівниками".
Конспект інтегрованого уроку для 11 класу
Конспект уроку для 8 класу "Вступ. Літературна норма української мови. Редагування речень, у яких порушення літературної норми української мови".
Конспект уроку для 8 класу "Не і ні з прислівниками".
Конспект інтегрованого уроку для 11 класу
"Іван Драч. Невтомний шукач нового
змісту і нової форми в поезії. «Балада про соняшник» - поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості.
Символічність образів соняшника, сонця".
Немає коментарів:
Дописати коментар